شناسهٔ خبر: 30470 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی خبر داد:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در خراسان‌شمالی

نشست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: در ۷ ماهه نخست امسال بالغ بر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر از مبادی مختلف استان خراسان شمالی در مسیرهای درون و برون استان توسط انواع ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، به استناد سیستم آماری برخط در بخش مسافر اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی و بر اساس تعداد صورت‌وضعیت‌های صادره توسط شركت‌های حمل و نقل مسافر استان، بالغ بر یک‌میلیون و پانصد هزار نفر مسافر از مبادی مختلف استان در مسیرهای درون و برون استان در ۷ ماهه نخست امسال توسط انواع ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند.

علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بیان کرد: در ۷ ماهه اول امسال تعداد یک‌میلیون و پانصد هزار مسافر با ۱۵۹ هزار ناوگان از مبادی استان خراسان شمالی به مقاصد مختلف جابجا شده‌اند. 

وی اظهار کرد: به جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و استفاده‌کنندگان از ناوگان عمومی جاده‌ای انجام گشت‌های نظارتی، كنترل بر خدمات شرکت‌های حمل و نقل مسافری، توزیع پمفلت و بروشور حقوق مسافر، نصب شماره سامانه پیام كوتاه در کلیه ناوگان عمومی برون‌شهری در دستور كار اداره كل قرار دارد.