شناسهٔ خبر: 30552 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان مطرح کرد:

هشدار نسبت به تردد زائرین کربلا از محور لار - لامرد

محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نسبت به تردد زائرین کربلا از محور لار - لامرد هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نیز نسبت به تردد زائرین کربلا از محور لار - لامرد هشدار داد.

باقری فرد اظهار کرد: هم‌اکنون مطلع شدیم که همشهریان عزیز به دلیل کاهش زمان سفر محور لار - آرد- فداغ - بیرم -لامرد را به عنوان مسیر عبوری خود جهت حضور به خیل عاشقان ابی‌عبدالله انتخاب نموده‌اند و با توجه به اینکه در این محور دو گردنه صعب‌العبور واقع شده و گردنه بیرم توسط پیمانکار در حال تعریض است، توصیه می‌کنیم که نسبت به هشدارهای داده شده توجه ویژه‌ای نمایند و مسیرهای جایگزین و محورهای اصلی را انتخاب نمایند.

وی با تأکید بر اینکه همواره رسالت ما تأمین ایمنی سفر هم‌وطنان در جاده‌ها است، افزود: در محور مذکور چندین پروژه راهسازی و راهداری در حال ساخت و تکمیل است و امیدواریم با بهره‌برداری آن‌ها در آینده‌ای نه چندان دور بتوانیم موجبات تسهیل در تردد مردم شریف منطقه را فراهم سازیم.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان از مردم خواست نسبت به هشدارهای داده شده و اهمیت موضوع دقت بیشتری داشته و رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین مسیرهای ایمن‌تر را برای مقصد زائرین عزیز انتخاب و نسبت به تأمین سلامت زائران امام حسین علیه‌السلام همکاری‌های لازم را انجام دهند.