به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، قاسم قاسمی با اعلام این خبر عنوان کرد: راهاندازی سامانه شهراه، میتواند موجب شفافیت ارتباط مردم و مسئولین و همچنین تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممکن سازد.
وی افزود: بررسی ارائه خدمات سبب میشود که گلوگاهها و خلأهایی که سبب هدر رفتن وقت مردم میشود، شناسایی و تمامی مشکلات به شکل فرآیندی اصلاح شوند.
قاسم قاسمی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان با تمام توان خود تأکید دارد که برنامهها و اقدامات مؤثری را به اجرا بگذارد و با توجه به اینکه مجموعه راه و شهرسازی بهواسطه فعالیتهای ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سروکار داشته، لذا با اجرای چنین برنامهها و اقداماتی میتوان در راهاندازی و رفع مشکلات گامهای ارزندهتری برداشت.
گفتنی است سامانه شهراه این امکان را به مردم که پایههای حاکمیت هستند، میدهد که بتوانند در خصوص مسائل و مشکلات اظهار نظر کنند و مدیریتها را در وزارت راه و شهرسازی یاری دهند.
شهروندان با ورود به این سامانه که به نشانی www.shahrah.mrud.ir است، میتوانند تمامی مشکلات خدمتی که در بخشهای مختلف زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی مشاهده میکنند را گزارش داده و با کد رهگیری که پس از ثبت گزارش دریافت مینمایند، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند.
شایان ذکر است با این پیگیری میتوان از اقدامات مسئولان مرتبط در خصوص انتقادات و پیشنهادهای مردمی آگاهی پیدا کرد و در واقع این حضور مردم سبب افزایش کارایی، بهرهوری و رضایتمندی مردم میشود
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری هماکنون در این سامانه خدمات پر تقاضای حوزه راهداری، ریلی، هوایی و مسکن و شهرسازی ایجاد شده و قابل دسترسی و پیگیری است.