شناسهٔ خبر: 30757 - سرویس جاده‌ای

آخرین خبرها از وضعیت محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی غرب کشور؛

پایانه مرزی مهران باز است/ انجام عملیات ترافیکی مقطعی در محورهای منتهی به مهران

پایانه مهران دبیر کمیته حمل‌و‌نقل ستاد اربعین گفت: پایانه مرزی مهران باز است و تردد از این پایانه مرزی به خاک عراق به حالت عادی صورت می‌گیرد.

محمدجواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: پایانه مرزی مهران باز است و تردد از این پایانه مرزی به خاک عراق در حالت عادی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اخبار ضد و نقیض روز گذشته در خصوص بسته شدن مرز مهران نیز تصریح کرد: روز گذشته به دلیل ازدحام و شلوغی در محورهای منتهی به شهر مهران به تمام اتوبوس‌های اعزامی از استان‌های تهران، قم، قزوین و شهرهای شمالی اعلام شد که تا زمان روان‌سازی و بهبود  وضعیت ترافیک از مبدا حرکت نکنند.

دبیر کمیته حمل‌و‌نقل ستاد اربعین گفت: قرار شد با کنترل و اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای اتوبوس‌ها به کمتر شدن ترافیک کمک شود و با بهبود وضعیت و روان شدن ترافیک در محور منتهی به شهر مهران و استان ایلام تردد از سر گرفته شود.

عطرچیان بیان داشت: مردم می‌توانند با توجه به ترافیک موجود در محور منتهی به مهران از محورهای شلمچه و چزابه برای دسترسی به مرز عراق تردد کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌و‌نقل بین المللی سازمان راهداری یادآور شد: تصاویر دریافتی بیانگر باز بودن مرز مهران است و یکی از راه‌های کاهش ترافیک نیز محدودیت های مقطعی برای روان‌سازی ترافیک محور شهر مهران و ایلام است.