شناسهٔ خبر: 30956 - سرویس استان‌ها

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کردستان:

هدف‌گذاری بر اتمام و تحویل بیمارستان‌های در حال ساخت در استان کردستان انجام شده است

بیمارستان شهدا دهگلان مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کردستان از هدف‌گذاری برای اتمام و تحویل بیمارستان‌های در حال ساخت در استان کردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، علی‌اصغر کاظمی گفت: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌های لازم برای بهره‌برداری از بیمارستان‌های در حال احداث شهرستان‌های سقز و بانه و دهگلان انجام شده و طبق این هدف‌گذاری مقرر شده عملیات اجرایی ساخت بیمارستان‌های دهگلان و بانه در سال جاری به اتمام رسیده و تحویل دستگاه بهره‌بردار گردد.

کاظمی ادامه داد: در مورد بیمارستان دهگلان این امر محقق شده و ساختمان آن تکمیل و در مهرماه به دستگاه بهره‌بردار تحویل گردید.

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی بیمارستان بانه نیز هم‌اکنون حدود ۷۰ درصد است و تا پایان سال ۹۵ به اتمام خواهد رسید.

مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: بیمارستان تحویل شده دهگلان ۳۵ تختخوابی بوده که در زمینی به مساحت ۱۵۶۳۸ مترمربع در زیربنای ۳۴۸۱ مترمربع در سه طبقه تکمیل وجهت تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کردستان تحویل گردید.

وی افزود: ساختمان این بیمارستان شامل ساختمان اصلی، ساختمان جانبی و محوطه با اسکلت بتنی ساخته شده است و برای ساخت آن از فناوری‌های نوین ساختمان‌سازی استفاده شده است.

وی اضافه کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.