شناسهٔ خبر: 31097 - سرویس شرکت‌ها

سردار محبی درگفت‌وگو با پایگاه خبری تاکید کرد:

نمود روحیه بسیجی در مسئولان وزارت راه و شهرسازی/ تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش بسیجی‌وار است

حسین محبی معاون تبلیغات کل سپاه پاسداران گفت: مسئولان وزارت راه و شهرسازی دارای روحیه بسیجی هستند و در راستای اهداف مقام معظم رهبری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش‌های قابل تحسینی انجام می‌دهند.

سردار حسین محبی، معاون تبلیغات کل سپاه پاسداران در حاشیه همایش بزرگداشت هفته بسیج درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی دارای روحیه بسیجی هستند و می‌توانند با این روحیه به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی دست یابند.

محبی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد برابری و عدالت اجتماعی است. با داشتن روحیه بسیجی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد و به اهداف اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها رسید و با بیکاری، تورم محسوس و نیز مفاسد اقتصادی مقابله کرد.

معاون تبلیغات کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان بانفوذ خود، این موضوع را القا می‌کنند که اقتصاد مقاومتی بی‌فایده بوده و ما اگر بخواهیم اقتصاد خود را درست کنیم باید از خارج کمک بگیریم، افزود: هرجا روحیه بسیجی حاکم بوده شاهد توفیق و پیروزی درصحنه‌های مختلف بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها بر ضرورت استفاده از نیروهای بسیجی و مردمی و تلاش بسیجی‌گونه درعرصه‌های مختلف تاکید کرده‌اند و امروز نیز شاهد تبلور برکات بسیج در کشور خود و نیز کشورهای اسلامی دیگر هستیم.