شناسهٔ خبر: 31164 - سرویس هوایی

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری مطرح کرد:

موجودیت صنعت حمل و نقل هوایی مرهون مقاومت‌های مردم است

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی كشوری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج؛ موجودیت صنعت حمل و نقل هوایی را مرهون مقاومت های مردم دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در جمع بسیجیان صنعت حمل و نقل هوایی ضمن تبریك این هفته، بسیج را ثمره انقلاب دانست و اظهارداشت: علت اختلاف دنیا با ما بسیج و تفكر بسیجی ماست و علت اختلاف آمریكا با ایران مشكل جهان بینی است.

وی گفت: اكنون به ما فرصتی داده شده تا در این مسئولیت با تلاشهای بی وقفه پاسخگو و استمرار و ارتقا این صنعت را متناسب با انتظارات مردم هم در سازمان هواپیمایی كشوری، فرودگاهها، شركت های هواپیمایی و سایر بخش ها به پیش ببریم.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری افزود: ما قادر هستیم این نیاز را پاسخ دهیم به شرط اینكه با اخلاص عمل كنیم، عمل خالص از بین نمی رود چنانچه تمام كسانی كه در بخش هوایی كار می كنند تصمیم بگیرند بهتر از این كار كنند اتفاق بسیار بزرگی در صنعت روی خواهد داد.

عابدزاده با بیان اینكه اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده و بهره برداری از امكاناتی كه وجود دارد افزود: متاسفانه از سرمایه گذاری هایی كه تاكنون در صنعت حمل و نقل هوایی صورت گرفته بهره برداری لازم نشده لذا باید زمینه های سرمایه گذاری را به نحوی شایسته فراهم كنیم.

وی ادامه داد: ما در برابر بیكاری یك هزار خلبان و همچنین تعداد كثیری تكنسین بیكار در كشور مسئول هستیم می شود كار كرد همانطور كه در این یك سال گذشته اقدامات مهمی صورت گرفته چنانچه این مسیر را ادامه دهیم قطعا موفق خواهیم شد.