شناسهٔ خبر: 31206 - سرویس ریلی

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در ۳ اطلاعیه‌ اعلام کرد:

سانحه قطار مسافری سمنان- دامغان موجب مسدودی خط شد/ اکیپ‌های امدادی و اورژانس هوایی در محل حاضر هستند/ ابراز همدردی راه آهن با سانحه‌دیدگان

تصادف قطار روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در چند اطلاعیه؛ با اعلام اینکه سانحه قطار مسافری در محور سمنان-دامغان موجب مسدود شدن این خط شده است ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع سانحه برخورد قطار در شاهرود به خانواده سانحه دیدگان این حادثه تسلیت عرض کرده و با آنان ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: سانحه قطار مسافری سمنان- دامغان موجب مسدودی خط شد.

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سانحه قطار مسافری سمنان- دامغان موجب مسدودی خط شد.

گفتنی است در پی سانحه برخورد قطار مسافری در محور سمنان- دامغان،کمیسیون سوانح راه‌آهن، نیروهای امدادی، اورژانس و هلال احمر استان سمنان به محل اعزام شده و نسبت به جابجایی مسافران اقدام کردند.

در این اطلاعیه آمده است: کمیسیون سوانح راه‌آهن با کمک مسئولین مربوطه در حال بررسی علل سانحه و میزان تلفات احتمالی هستند.

همچنین روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد: برخورد قطار در محورسمنان – دامغان در ساعت ۷:۴۵ صبح در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمالشرق کشور سانحه آفرید.

در این اطلاعیه آمده است: دو رام قطار مسافر بری سمنان- مشهد و مشهد- تبریز  در ساعت ۷:۴۸ صبح جمعه در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشوربرخورد کردند  و در پی آن حریق صورت گرفته  است.

اکیپ های امدادی و اورژانس هوایی از ابتدای وقوع حادثه در محل حاضر هستند و در حال حاضر امداد رسانی در حال انجام است.

ابراز همدردی راه آهن با سانحه دیدگان

روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف و تاثر از وقوع سانحه برخورد قطار در شاهرود به خانواده سانحه دیدگان این حادثه تسلیت عرض کرده و با آنان  ابراز همدردی کرد.

گفتنی است در این سانحه ۴ تن از ماموران فنی راه آهن و تنی چند از مسافران جان باختند.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.