شناسهٔ خبر: 31214 - سرویس وزارتی

آخوندی عازم محل حادثه ۲ قطار در استان سمنان شد/ لغو سفر وزیر راه و شهرسازی به ترکمنستان/ بررسی ابعاد حادثه در محل برخورد دو قطار

سفر وزیر راه و شهرسازی به علت برخورد ۲ قطار در استان سمنان كه منجر به كشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان شد با لغو سفر خود به ترکمنستان، با هلی‌كوپتر عازم محل حادثه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی حادثه برخورد دو قطار مسافربری در مسیر سمنان- دامغان، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی سفر خود به ترکمنستان را که با هدف بررسی روابط همکاری در حوزه‌های حمل و نقلی بود لغو کرد و با هلي‌كوپتر عازم محل حادثه شد.

همچنین به دلیل اهمیت موضوع و بررسی ابعاد دقیق آن، وزیر راه و شهرسازی به محض اطلاع از حادثه سريلي سمنان دو نفر از معاونان خود را در حوزه های حمل و نقلی به محل حادثه اعزام کرده بود.

محسن پورسیدآقایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به دستور مستقیم وزیر راه و شهرسازی در محل حادثه بوده و در حال بررسی حادثه موضوع هستند.

گفتنی است صبح امروز جمعه ۵ آذرماه، دو قطار مسافربری در مسیر سمنان- دامغان دچار حادثه شدند و این حادثه متاسفانه با تلفات جانی همراه بوده است. مسئولان درحوزه های مختلف مشغول بررسی موضوع و علل حادثه هستند./