شناسهٔ خبر: 31430 - سرویس استان‌ها

بازدید مدیر کل راه وشهرسازی از روند اجرایی پروژه‌ها در کبودرآهنگ

راهداری زمستانی مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان به همراه حبیب نادیان رفیع مدیر ساخت و توسعه اداره کل از پروژه راه اصلی کبودرآهنگ –قیدار و کنارگذر شیرین سو بازدید نمود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،" مهندس فرهاد فرزانه " در حاشیه این بازدید گفت: کنارگذر شیرین سو جزء اولویت‌های اداره کل جهت رفع نقاط حادثه‌خیز این محور است.

وی در رابطه با چهار خطه نمودن پروژه کبودرآهنگ – قیدار بیان کرد: طول این پروژه ۵۴ کیلومتر است که ۲۴ کیلومتر آن چهار خطه گردیده و مابقی در دست اجرا است.

وی یادآور شد: پروژه کنارگذر شیرین سو به طول ۵ کیلومتر است که قرارداد اجرای بیس و آسفالت آن با پیمانکار منعقدشده و به‌محض امکان شرایط جوی مناسب عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مهندس فرزانه در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان بیان کرد: راه روستایی شیخ جراح – مسجدین به طول ۶ کیلومتر و راه روستایی حسن‌آباد نیز به طول ۴ کیلومتر و عرض ۷ متر است .

وی بابیان این مطلب که راه دوم آسفالته روستای حسن‌آباد به سمت علی‌صدر است، گفت: در ۵.۵ متر از عرض این راه روستایی عملیات آسفالت در حال اجراست  که امیدواریم  پیمانکار قبل از شرایط هوای نامناسب پروژه را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته‌شده جهت اتمام این دو پروژه راه روستایی  یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که علی‌رغم عدم تخصیص اعتبار تاکنون عملیات اجرایی آن از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مهندس فرزانه در پایان خاطرنشان ساخت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر هفته آینده راه روستایی حسن‌آباد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.