شناسهٔ خبر: 31589 - سرویس استان‌ها

نماینده مجری کل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان کردستان خبر داد:

پیشرفت ۷۵ درصدی قطعه ۳/ ب بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب

علی‌اصغر کاظمی نماینده مجری کل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان کردستان از پیشرفت ۷۵ درصدی قطعه ۳/ ب بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، علی‌اصغر کاظمی با اعلام مطلب فوق گفت: بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب ۴۲۰ کیلومتر طول دارد که استان‌های کرمانشاه – کردستان و آذربایجان‌غربی را در برمی‌گیرد و طول عمده آن یعنی ۳۲۰ کیلومتر آن در استان کردستان واقع شده است.

کاظمی افزود: این پروژه در ۹ قطعه در حال ساخت است که یکی از قطعاتی که هم‌اکنون فعال و در حال اجراست قطعه ۳/ب به طول حدود ۱۷ کیلومتر بوده و پیشرفت عملیات ساخت آن ۷۵ درصد است.

وی بیان کرد: برای این حجم عملیات ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شده  وجهت اتمام آن نیز با احتساب هزینه‌ها ارزیابی و کمک اراضی حدود ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.

نماینده مجری کل شرکت ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور در کردستان عنوان کرد: در مهرماه امسال با حضور مقام عالی وزارت تعدادی از قطعات پروژه بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب به بهره‌برداری رسیده و با عنایت ویژه وزیر محترم که نسبت به این پروژه و دیگر پروژه‌های استان دارد امیدواریم در آینده شاهد بهره‌برداری و زیر بار ترافیک رفتن مقادیر قابل‌توجهی از مانده قطعات در حال ساخت این پروژه توسعه‌ای استان باشیم.