شناسهٔ خبر: 31650 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه زیرگذر آلنی- بیجق، سه‌راهی سواره در استان اردبیل/ روگذر لگران در شرف اتمام

جاده سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه زیرگذر آلنی – بیجق، سه‌راهی سواره که یکی از درخواست‌های مهم مردم منطقه بود به بهره‌برداری رسیده و پروژه روگذر لگران در شرف اتمام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های در حال احداث شهرستان مشکین‌شهر با اعلام این مطلب افزود: به منظور تسهیل دسترسی روستاها و مناطق مسکونی اطراف به بزرگراه اردبیل- مشکین‌شهر، عملیات تکمیل زیرگذر آلنی- بیجق و زیرگذر سه‌راهی سواره در بزرگراه اردبیل- مشکین‌شهر به اتمام رسید.

وی گفت: در این پروژه‌ها اجرای عملیات خاکی و لایه‌های روسازی رمپ‌ها مجموعاً به طول ۳ کیلومتر بوده و ۴۰۰۰ تن روکش آسفالت مورد استفاده قرار گرفته و برای تکمیل این پروژه‌ها مبلغ ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل به اجرای عملیات در روگذر لگران اشاره کرده و گفت: پروژه روگذر لگران در صورت مساعد بودن شرایط جوی با اجرای روکش آسفالت به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

حیدری تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این تقاطعات غیر هم‌سطح، دسترسی سریع و ایمن و روان از راه‌های فرعی به این بزرگراه و بالعکس تأمین خواهد شد.