شناسهٔ خبر: 31703 - سرویس استان‌ها

سومین همایش انبوه‌سازان و ساختمان استان گلستان برگزار شد

همایش سومین همایش انبوه‌سازان و ساختمان استان گلستان با هدف توسعه پایدار و رونق صنعت ساختمان امروز با حضور استادان، پیشکسوتان، جامعه انبوه‌ساز، تشکل‌های غیردولتی و مسئولان استانی و سایر دست‌اندرکاران این بخش در دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، برگزاری این همایش با نگاهی مختصر به وضعیت گذشته، حال و آینده بخش ساخت‌وساز و زنجیره‌ها و صنایع مرتبط به آن؛ بازاندیشی دوباره‌ای را در ساخت‌وساز واحدهای مسکونی، تجاری و غیره یادآور شد.

محمدحسین ادیب استاد رشته اقتصاد دانشگاه اصفهان، رضا مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از سخنرانان این همایش بودند.

نظام فنی مهندسی، هزینه‌های تحمیل شده از سوی دستگاه‌های اجرایی، خروج متخصصین و نرخ بالای تسهیلات بانکی از مهم‌ترین مواردی بود که به گفته کارشناسان و مسئولان حاضر در این همایش، بخش مسکن و ساخت‌وساز را در شرایط کنونی با معضلاتی روبرو ساخته است.

معرفی دستاوردهای نوین بخش مسکن و ساخت‌وساز و صنایع مرتبط با آن از برنامه‌های جنبی این همایش بود که در قالب نمایشگاهی برگزار شد.