شناسهٔ خبر: 31824 - سرویس استان‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان ۱۷۴ تخت‌خوابی خمینی‌شهر با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آماده تحویل است

بازدید محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۷۴ تخت‌خوابی منظریه خمینی‌شهر بستگی به تجهیز و تأمین نیروی انسانی توسط وزارت بهداشت و درمان دارد، ما آماده تحویل نهائی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به همراه  حجت ا... غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و سید جواد ابطحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان خمینی‌شهر از بیمارستان منظریه بازدید کرد. 

 علیزاده در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان گفت: بیمارستان ۱۷۴ تخت‌خوابی خمینی‌شهر با ۹۹ درصد و به عنوان یک بیمارستان جنرال آماده تحویل به وزارت بهداشت است.

وی اظهار کرد: این بیمارستان با چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان و با ۸ اتاق عمل و داشتن بخش‌های مراقبت ویژه و با ۱۸ تخت اورژانس طراحی و ساخته شده که آماده تجهیز توسط وزارت بهداشت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به داشتن کلیه امکانات در این بیمارستان در ادامه افزود: بیمارستان منظریه با توجه به اینکه اسکلت ساخت آن مربوط به سال ۷۰ بوده و جزو نسل قدیم بیمارستان‌ها محسوب می‌شده لذا با اضافه کردن بخش‌های مختلف و با توسعه آن توانسته‌ایم آن را با نگاه جدید و مطابق با تکنولوژی روز بسازیم و تحویل دهیم.

وی در پاسخ به مشکلات و معایب مطرح شده توسط وزارت بهداشت گفت: موارد ذکر شده در قالب درخواست‌های جدیدی است که مطرح می‌شود و به لحاظ اینکه اسکلت ساختمان مربوط به سال‌های گذشته بوده با این حال ما سعی کردیم با توسعه بخش‌های بیمارستان تمامی موارد را در آن لحاظ و پیاده کنیم.

وی تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۷۴ تخت‌خوابی منظریه خمینی‌شهر بستگی به تجهیز و تأمین نیروی انسانی توسط وزارت بهداشت و درمان دارد و وزارت راه و شهرسازی آماده تحویل نهائی آن به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر است.

 علیزاده در پایان گفت: ساخت این بیمارستان با نگاه و تکنولوژی جدید و با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده و تلاش گردیده تا رضایت مردم فراهم و مردم پس از سال‌ها انتظار شاهد ساخت بیمارستانی با کیفیت و تکنولوِژی جدید باشند.