شناسهٔ خبر: 31834 - سرویس استان‌ها

در دومین جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع زیرساختی بررسی شد:

موانع طرح‌های زیرساختی اقتصاد مقاومتی گلستان

جلسه موانع طرح‌های زیرساختی اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی و صنعت گلستان امروز در دومین جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع زیرساختی و حقوق ارتفاقی در محل سالن جلسات سازمان همیاری شهرداری‌های استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در این جلسه دستور کارهایی شامل ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح و توسعه صادرات و سوآپ فرآورده‌های نفتی، راهکارهای بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری و موضوعات مربوط به پروژه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت.

ابراهیم مبارک قدم گفت: تسهیل در ارائه مجوز جهت اجرای پروژه خط انتقال مجتمع‌های آب روستایی و فرآیند اخذ استعلام‌ها و مشکلات عدم سند مالکیت اراضی متقاضیان در ایجاد گلخانه‌ها هم از موارد بررسی شده دیگر در این جلسه کمیته بود.

هدف از تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع زیرساختی و حقوق ارتفاقی ستاد اقتصاد مقاومتی گلستان به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گلستان؛ بررسی راهکارهای تسهیل، رسیدگی و رفع موانع طرح‌های زیرساختی در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی و صنعت استان در اجرای فرامین کارگروه اقتصادمقاومتی و به دبیری این اداره کل است.