به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مجید شارقی گفت: یکی از تسهیلاتی که در حوزه تکریم اربابرجوع و صیانت از حقوق شهروندی از حیث کاهش مراجعات حضوری مخاطبان و کاربران دستگاههای استانی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در راستای توسعه و استقرار دولت الکترونیک ایجاد شده است سامانه مدیریت خدمات شهروندی موسوم به «شهراه» است که بایستی توسط رسانهها به آحاد جامعه معرفی شود.
وی افزود: هم استانیهای عزیز از این پس میتوانند به عنوان یکی از یاوران افتخاری حوزه راهها (راهدار افتخاری) و همچنین مساکن مهر و سایر حوزههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نظیر مباحث مرتبط با بافت فرسوده، راهسازی و نظاممهندسی هرگونه سؤال، ابهام و مطالبه را در این گونه موارد از طریق ورود به سامانه «شهراه» ثبت نمایند بدیهی است پاسخهای مربوطه توسط متصدیان این سامانه در ظرف زمانی تعیین شده از مدیران و مسئولین مربوطه اخذ و در سامانه بارگذاری میگردد.
گفتنی است در سالهای اخیر افزون بر ۱۸ خدمت جدید در حوزه توسعه دولت الکترونیک و شهروند محور با هدف کاهش مراجعات مردمی و همچنین ثبت و استفاده از نقطه نظرات شهروندان و ساکنین شریف استان مرکزی و تمامی مخاطبان و کاربران مجموعه راه و شهرسازی استان مرکزی راهاندازی شده لذا علاقهمندان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی کامل با این خدمات الکترونیکی با روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی با شماره تلفنهای ۳ و ۳۳۱۳۴۵۶۲ -۰۸۶ تماس حاصل نمایند.