شناسهٔ خبر: 32795 - سرویس مسکن و شهرسازی

انتصاب در سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات‌عمومی و دولتی

معارفه مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره سازمان مجری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم توديع مهندس تقی رضايی و معارفه مهندس حسن احمدی نوری به عنوان عضو جديد هيئت مديره و معاون فنی و اجرايی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسيسات دولتی و عمومی با حضور معاون وزير راه و شهرسازی برگزار شد.

مهندس عليزاده مدیرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومی در اين مراسم با اشاره به هدف‌هاي سازمان مجري و اهميت پروژ‌هاي بيمارستاني، مذهبي، فرهنگي و ورزشي در دست اجراي آن گفت:احداث چنين پروژه هايي از آنجايي كه مورد بهره‌برداري مستمر قرار دارند از حساسيت زيادي برخوردار است.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اشاره به گستردگي كار اين سازمان در سطح كشور اظهار داشت: ما علاوه‌بر انگيزه‌هاي اداري، احساس معنوي عميقي نيز براي اجراي پروژه هاي مختلف پيش رو داريم چرا كه در پروژه‌هايي مانند احداث بيمارستانها موضوع نجات جان انسانها درميان است.

روابط عمومی سازمان مجری و تاسیسات و ساختمان های عمومی و غیردولتی از قول مهندس علیزاده نوشت:  استفاده نكردن از فرصت‌ها آنها را به تهديد تبديل مي‌كند. امسال با تلاش شبانه روزي ۱۸ پروژه بيمارستاني با حدود۱۳۴۰ تخت را تحويل دستگاه بهره‌بردار داديم و اين روند در ماه‌هاي آينده نيز ادامه دارد.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه كار كارشناسي و مديريت شفاف از اصول اساسي در سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي محسوب مي‌شوند، تصريح كرد: از مجموعه مديران سازمان مي‌خواهم با آقاي احمدي نوري همكاري خوبي داشته باشند.

وي به سابقه خدمتي مهندس حسن احمدي نوري اشاره كرد و گفت؛ خوشبختانه ايشان تمام دوره‌هاي كارشناسي و مديريتي را طي كرده و سابقه خوبي از خود بويژه در جلب مشاركت بخش خصوصي بجاي گذاشته است.

مهندس عليزاده همچنين ضمن قدرداني از تلاش‌هاي مهندس تقي رضايي براي وي در سمت مديركلي راه و شهرسازي استان البرز نيز آرزوي موفقيت كرد. /