شناسهٔ خبر: 32907 - سرویس استان‌ها

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد استان یزد شد؛

استقبال استاندار یزد و نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی / بازدید از سه طرح عمرانی

آخوندی سفر وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید برخی از پروژه‌های عمرانی استان یزد در راس هیاتی وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استان یزد صبح امروز پنجشنبه ۱۶ دی‌ماه در سفری یک روزه وارد این استان شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال استاندار، نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

بازدید از ایستگاه راه‌آهن اشگذر

وی در این سفر ضمن بازدید از فرودگاه شهید صدوقی یزد، به سمت ایستگاه راه‌آهن اشگذر رفته و از نزدیک پروژه دو خطه کردن این راه‌اهن را مورد بررسی خواهد داد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر همچنین از بافت تاریخی و بافت‌های هدف بازآفرینی این استان نیز بازدید کرده و در جریان اقدامات انجام شده در این بخش نیز قرار خواهد گرفت.

بررسی پروژه‌های اجرایی منطقه اسلامیه شهرستان تفت

آخوندی در این سفر یکروزه از منطقه اسلامیه شهرستان تفت نیز بازدید و پروژه‌های در حال اجرای این ناحیه را مورد بررسی قرار داده و دستور لازم برای تسریع در روند اجرای برنامه‌ها را خواهد  داد.

همچنین در این روز جلسه مشترک شورای مسکن و حمل و نقل استان با حضور مقام عالی وزارت، استاندار و نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی با هدف اعلام ارتقای بزرگراه به آزادراه نطنز-انار، اعلام پایلوت ملی یزد در ساخت مسکن خیرین در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری، شروع مطالعات قطار حومه شهری استان از عقدا تا شهرستان مهریز، دستور تسریع در تکمیل پروژه احداث راه اصلی بهاباد-دربند-نایبند به طول ۱۰۵ کیومتر و توسعه فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی برگزار خواهد شد./