شناسهٔ خبر: 32956 - سرویس وزارتی

در سفر به یزد انجام شد؛

جزئيات ديدار وزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

ديدار وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه جدیدی از نطنز به انار از مسیر استان یزد در حال ایجاد است که که می‌تواند در زمینه فعالیت های حمل و نقل رونق زیادی در کشور و بویژه استان یزد ایجاد کند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، عباس آخوندی در برنامه پایانی سفر به یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بود، اظهار کرد: وضعیت یزد از لحاظ بزرگراهی مناسب است و با این با ایجاد آزادراه نطنز به انار وضعیت محورهای مواصلاتی استان بهتر نیز می شود.

وی افزود: در صورت ایجاد آزادراه نطنز به انار، مشکلات موجود در حوزه بزرگراهی استان یزد برطرف می شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه در خصوص درخواست امام جمعه یزد درباره ایجاد یک مرکز فرهنگی در استان و بافت شهر نیز گفت: مهمتر از هر چیز در بازارهای سنتی، چرخه ارتباط انسانی است که به وجود می‌آید و این چرخه انسانی باید حفظ شود.

آخوندی وجود چرخه انسانی را زمینه ساز ایجاد باور و اعتماد عمومی دانست و تصریح کرد: باید در تهیه طرح ها به این امر و حفظ چرخه انسانی توجه جدی کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در ارتباط با اقدام های این وزارتخانه به ویژه در استان یزد گفت: استان یزد به لحاظ جادّه های بزرگراهی وضعیت مناسبی دارد اما در صورت ایجاد آزادراه نطنز به انار، مشکلات موجود هم برطرف شده و وضعیت این استان بهتر می شود.

وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه، استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان با امام جمعۀ یزد دیدار و در خصوص نیازهای عمرانی استان گفت ‌وگو کردند.

به گزارش ايرنا وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان یزد ضمن دیدار با مسئولان از طرح های مختلف بازدید و در جریان فعالیت ها و برنامه ها قرار گرفت.