شناسهٔ خبر: 33332 - سرویس بنادر و دریانوردی

علی خدمتگزار خبر داد:

اجرای مرحله دوم عملیات تست سیگنالینگ رادیویی در بندرامیرآباد

بندر امیرآباد مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ازمرحله دوم عملیات تست سیگنالینگ رادیویی به منظور شناسایی نقاط کور رادیویی درباند VHF دریایی خبرداد و گفت: این عملیات در محدوده شرق آبهای بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد تا انتهای حوزه استحفاظی استان گلستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ارتقای ایمنی دریانوردی در آبهای تحت پوشش و همچنین اهمیت و نقش ارتباطات رادیویی در صنعت دریانوردی بویژه در شرایط اضطرار دریایی در منطقه تحت پوشش، این تست انجام شد.

خدمتگزار افزود: این عملیات توسط کارشناسان مجرب مخابرات و ارتباطات دریایی در بنادر امیرآباد و ترکمن و همچنین بهره مندی از شناور و تجهیزات پیشرفته مطابق برنامه زمانی از پیش تعیین شده، با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرحله اول این تست در مردادماه سال جاری در حوزه آبهای تحت پوشش بندرامیرآباد انجام شده بود.