شناسهٔ خبر: 33517 - سرویس استان‌ها

معاون اول رئیس جمهور:

همه امکانات دولت برای نجات حادثه دیدگان پلاسکو بسیج شود

پلاسکو معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اسحاق جهانگیری معاون اول و نماینده رئیس‌جمهور در حاثه پلاسکو دقایقی پیش در محل حادثه حضور یافت و سید حسین هاشمی استاندار تهران نیز وی  را در این بازدید همراهی می‌کند.

اسحاق جهانگیری در این رابطه  گفت: حادثه بسیار تلخ و با تالمی صورت گرفته است. در این حادثه ساختمان پلاسکو دچار آتش‌سوزی شد و بعدا پس از چند ساعت این ساختمان فرو ریخت.

او با بیان اینکه تعدادی از هم‌وطنان‌ و تعدادی از نیروهای آتش‌رسانی و امدادرسانی در این حادثه گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: همه امکانات دولت در کنار ملت است و با همه توان و با همکاری نیروهای مسلح و سایر نیروها همه بسیج می‌شوند تا آواربرداری صورت بگیرد و تا آنجا که ممکن است افراد گرفتار نجات پیدا کنند.

او با بیان اینکه تمامی بیمارستان و اماکن پزشکی در حالت آماده‌باش قرار دارند تا از امکانات آنها استفاده بشود، تصریح کرد: امیدواریم پس از عبور از مرحله اول این بحران، به مسائل مشابه این ساختمان رسیدگی شود. بالاخره باید این نکته روشن شود که چرا آتش‌سوزی منجر به فروپاشی شده است.