شناسهٔ خبر: 33571 - سرویس استان‌ها

پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در بین ۱۰ پروژه برتر کشور

مجتمع پزشکان اردبیل مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در ششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران توانست در بین ۱۰ پروژه برتر کشور با درخششی بی‌نظیر تندیس برتر و جایزه ملی را به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، شهرام باباخانی مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب نمایندگی اردبیل احداث شده و سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: همه ساله انجمن ملی مدیریت پروژه ایران در سطح کشور نسبت به ارزیابی پروژه‌های اجرا شده اقدام و به ۱۰ پروژه برتر در سطح کشور تندیس برتر و جایزه ملی اعطا می‌نماید.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: امسال در ششمین جشنواره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران برای اولین بار استان اردبیل توانست با پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در بین ۱۰ پروژه برتر کشور قرار گرفته و با درخششی بی‌نظیر گواهی سرآمد و تندیس برتر جایزه ملی که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد به دست آورد.

وی در خصوص پروژه مجتمع پزشکان اردبیل گفت: پروژه مجتمع پزشکان اردبیل در تیرماه سال ۹۴ با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید. این پروژه ۲۸ هزار مترمربع زیربنا داشته، شامل ۱۹۲ باب خدمات پزشکی، مطب و پارکینگ موردنیاز طبابت پزشکان است.

باباخانی گفت: این مجتمع در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) با دسترسی راحت و سهل‌الوصول شهری و با تأمین پارکینگ مناسب برای مراجعان و رعایت کامل مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و صرفه‌جویی انرژی با طراحی زیبا و مدرن اجرایی و احداث شده است.