شناسهٔ خبر: 33836 - سرویس استان‌ها

افتتاح ۴۲ طرح عمرانی و راهسازی دهه فجر در جنوب کرمان

محمد ساردویی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان گفت:۴۲طرح عمرانی و راهسازی دهه فجر جاری در این منطقه افتتاح و عملیات اجرایی ۲۳طرح دیگر نیز آغاز می شود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل ار روابط عمومي راه و شهرسازی جنوب استان کرمان محمد ساردوئی مدیر کل راه و شهر سازی جنوب استان کرمان گفت:۴۲طرح عمرانی و راهسازی دهه فجر جاری در این منطقه افتتاح و عملیات اجرایی ۲۳طرح دیگر نیز آغاز می شود.

محمد ساردوئی افزود: طرح‌های قابل افتتاح جنوب کرمان در دهه فجر سال جاری شامل بیش از ۱۲۳کیلومتر راه ،احداث و یا روکش آسفالت با اعتبار هزینه شده ۳۵۹میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: افتتاح این میزان راه روستایی در قالب ۴۱طرح راهسازی موجب توسعه روستاها ،بهره‌مندی مردم از راه مناسب و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد شد.

مهندس ساردوئی خاطر نشان کرد: افتتاح بیمارستان۲۴ تختخوابی شهرستان رودبار جنوب با سه هزار و ۴۲۱ متر مربع از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال در جنوب کرمان است که موجب ارتقاء خدمات حوزه سلامت به مردم این شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲۳ طرح دیگر در جنوب استان کرمان طی دهه فجر سال جاری افزود :این طرح‌ها نیز در بخش‌های مختلف از جمله راه‌های روستایی است که عملیات اجرایی این طرح‌ها با اعتبار بیش از ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد.