شناسهٔ خبر: 33934 - سرویس ریلی

در قالب طرح تسهیلات "رهپویان فجر":

رجا به متولدین دهه فجر تخفیف می‌دهد

پوستر رجا برای دومین سال در آستانه‌ی آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب طرح تسهیلات سفر با عنوان «رهپویان فجر» برای متولدین دهه مبارك فجر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست معاونت اجرایی شركت حمل‌ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: شركت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین متولی خدمات مسافری ریلی كشور و پیشرو در ارائه‌ی خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد در بازه حركت قطارهای ۹ الی ۲۲ بهمن ماه سال جاری تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان رهپویان فجر ارائه نماید.

محسن یاوری گفت: در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ ، و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال‌های پس از ۱۳۵۷ كه قصد سفر در بازه حركتی ۹ الی ۲۲ بهمن ماه دارند، ارائه می‌شود.

یاوری اعلام كرد: تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری، در تمامی قطارهای شركت رجا و با خرید از كلیه روش های فروش بلیت به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به مراكز فروش سراسر كشور و سایت اینترنتی raja.ir مراجعه و یا برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه‌ی ارائه‌ی درخواست با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شركت از طریق تلفن های ۱۵۳۹ ( از تهران) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ از شهرستان‌ها تماس بگیرند.