شناسهٔ خبر: 33951 - سرویس استان‌ها

همزمان با دهه فجر امسال انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از چهار پروژه احداث و آسفالت راه روستایی در خراسان شمالی

راه روستایی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افتتاح ۴ پروژه راه روستایی استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم در این رابطه گفت: طی ایام‌الله مبارک دهه فجر پروژه‌های مختلفی اعم از احداث و  آسفالت راه‌های روستایی درسه شهرستان این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مجموع راه‌های روستایی قابل افتتاح در این ایام را جمعاً ۱۳/۹ کیلومتر اعلام کرد.

بدیعی مقدم اعتبار هزینه شده در این راستا را ۳۹ میلیارد ریال ذکر کرد که از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شده است.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها احداث و آسفالت محور جوشقان –پشت‌بام – دوبرجه در شهرستان جاجرم به طول ۵/۵ کیلومتر با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرستان بجنورد نیز احداث و آسفالت آنتنی امام‌زاده ایوب به طول ۱/۵ کیلومتر و اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را شامل می‌شود.

بدیعی مقدم گفت: همچنین احداث و آسفالت راه روستایی ترانلو –قلعه بیک به طول ۲/۷ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد ریال و احداث و آسفالت راه روستایی حصار قوشخانه به طول ۴/۲ کیلومتر و اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز از پروژه‌های افتتاحی در شهرستان شیروان است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: در بخش مسکن نیز همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر ۶۷۲ واحد از مسکن مهر در گلستان شهر بجنورد افتتاح می‌شود و به متقاضیان واگذار می‌شود.