شناسهٔ خبر: 33957 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه‌های مصوب روستایی سال ۹۵ در استان زنجان

كليم اله وثوقي مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های استانی در دست بهسازی و تکمیل این اداره کل ۲۴۶ کیلومتر است گفت: این پروژه‌ها ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم اله وثوقی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درباره آخرین وضعیت پروژه‌های مصوب روستایی سال ۹۵ گفت: در بخش احداث، بهسازی، بازگشایی و تکمیل راه‌های روستایی در استان وضعیت خوبی را داریم که به دلیل اقدامات مناسب وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته و از همین رو ما به غیر از پروژه‌های ملی در استان ۲۸ پروژه استانی برای راه‌های روستایی را در دست احداث، بهسازی و یا تکمیل داریم.

وی ادامه داد: طول این پروژه‌ها ۲۴۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد است. تعدادی از این پروژه‌ها در هفته دولت افتتاح و تعدادی در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شوند امیدواریم که تا پایان سال ۱۰۰ درصد عملیات را به انجام برسانیم و در سه‌ماهه اول سال ۹۶ این پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به وظیفه اصلی راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: این پروژه به منظور توسعه، بهسازی، رفع نقاط پرحادثه، افزایش ایمنی، سرعت و کاهش هزینه حمل‌ونقل در حال انجام است.