شناسهٔ خبر: 34284 - سرویس استان‌ها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد:

افتتاح سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوران/ احداث کتابخانه تخصصی قرآن شهرستان هیرمند در سیستان و بلوچستان

مسعود مالکی همزمان با دهه فجر سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوران و کتابخانه تخصصی قرآن شهرستان هیرمند در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، مدیرکل راه و شهرسازی استان مسعود مالکی گفت: سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سوران با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی افتتاح می‌شود.

این پروژه را با زیربنای ۳۳۲ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۱۱۷۹۰ میلیون ریال از ابتدای سال ۱۳۹۴ آغاز بکار نموده و با مشخصات فنی استاندارد و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مخصوص سالن‌های اجتماعات ساخته شده است.

مالکی هدف از ساخت این بنا را ایجاد فضای فرهنگی، پخش فیلم‌های مخصوص سنین جوانان و نوجوانان و تئاتر بیان کرد.

این طرح بعد از مراحل افتتاحیه و پایانی تحویل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان بهره‌بردار خواهد شد.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی استان مسعود مالکی اظهار کرد: کتابخانه تخصصی قرآن شهرستان هیرمند با حضور فرماندار و مسئولین استانی در دهه فجر امسال احداث خواهد شد.

وی افزود: این کتابخانه با زیربنای ۱۱۲/۵ مترمربع با اعتبار هزینه شده ۲۰۱۰ میلیون ریال از سال ۱۳۹۴ شروع و با تجهیزات کامل در بهمن‌ماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

مالکی بیان کرد: هدف از احداث این کتابخانه ایجاد فضای قرآنی و فرهنگی و افزایش هرچه بیشتر دانش قرآنی است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این طرح بعد از مراحل افتتاحیه و پایانی تحویل اداره کل تبلیغات اسلامی استان به عنوان بهره‌بردار خواهد گردید.