شناسهٔ خبر: 34288 - سرویس استان‌ها

فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی جنوب استان کرمان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۴۵ هزار و ۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی در کرمان جنوبی

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی جنوب استان کرمان گفت: ۴۵ هزار ۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان جیرفت و عنبرآباد و قلعه گنج که مورد ساخت و ساز قرار گرفته بود از دست متصرفان خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی جنوب استان کرمان گفت: ۴۵ هزار ۳۵۰ مترمربع از اراضی ملی در شهرستان جیرفت و عنبرآباد و قلعه گنج که مورد ساخت و ساز قرار گرفته بود از دست متصرفان خارج شد.

وی افزود: شهرستان جیرفت با رفع تصرف چهل هزار مترمربع زمین به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان و شهرستان عنبرآباد با ۴ مورد رفع تصرف ۴ هزار و ۸۵۰ مترمربع به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان و شهرستان قلعه گنج رفع تصرف ۵۰۰ مترمربع زمین تجاری (ده باب مغازه) به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان که در راستای اجرای احکام قضایی حفظ و حراست از اراضی ملی و صیانت از حقوق بیت‌المال، رفع تصرف شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم هر شهروند برای برخورد با افراد سودجو و حفظ منابع ملی و دولتی به عنوان اموالی که متعلق به همه مردم است یک نیروی حفاظت از اراضی باشند.