شناسهٔ خبر: 34293 - سرویس استان‌ها

در کرمان جنوبی برگزار شد:

نشست تعاملی یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان با روسای ادارات راه و شهرسازی

جلسه جلسه تعاملی یگان حفاظت از اراضی دولتی در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیران ستادی حوزه املاک، روسای ادارات راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت اراضی دولتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، این جلسه در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، مدیران ستادی حوزه املاک، روسای ادارات راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت اراضی دولتی برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا دوران قبل از انقلاب و یاد شهدای آتش‌نشان سپس پیرامون هدف از تشکیل یگان و مأموریت ذاتی آن که همانا مراقبت و نگهداری از اراضی دولتی و اجرای احکام قضایی است، مطالب مهمی عنوان و ضمن تأکید به روسای ادارات راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت افزود: موظف به اجرای دقیق در چهارچوب مقررات بوده به وظایف خود با جدیت عمل نموده است.

در ادامه فرمانده یگان و مدیر املاک و حقوقی آمار عملکرد هر شهرستان را در ماه‌های قبلی بیان کردند و روسای شهرستان‌ها جهت رفع مشکلات در بخش املاک و حقوقی، کمبودها مطالبی عنوان و راهکارهای مناسب ارائه شد.