شناسهٔ خبر: 34329 - سرویس استان‌ها

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد استان زنجان شد؛

استقبال استاندار زنجان و نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی/ کلنگ‌زنی دو پروژه عمرانی

زنجان وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید و افتتاح برخی از پروژه‌های عمرانی استان زنجان در راس هیاتی وارد فرودگاه زنجان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استان زنجان صبح امروز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در سفری یک روزه وارد این استان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه زنجان مورد استقبال استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

افتتاح ترمینال ایستگاه راه‌آهن زنجان

وزیر راه و شهرسازی در این سفر ضمن بازدید از فرودگاه زنجان به سمت ایستگاه راه‌آهن حرکت کرده و در مراسم افتتاح ترمینال این ایستگاه حضور خواهد یافت.

همچنین در ادامه سفر عملیات پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان – قزوین و ساخت محور داودقلی-دلجوئی با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز خواهد شد.

بازدید از پروژه‌های راهسازی بزرگراه‌های زنجان- بیجار و زنجان – دندی، بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی ابهر و همچنین کارخانه اریکو از دیگر برنامه‌های سفر آخوندی به این استان خواهد بود.