شناسهٔ خبر: 34344 - سرویس استان‌ها

آخوندی در بدو ورود به زنجان اعلام کرد:

سرعت عملیات دوخطه کردن راه‌آهن قزوین-زنجان افزایش می‌یابد

زنجان وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات دوخطه کردن راه‌آهن قزوین- زنجان که هم‌اکنون از طرف قزوین در حال اجراست از سمت زنجان نیز آغاز می‌شود تا سرعت اجرای این پروژه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی که صبح امروز در رأس هیاتی با حضور سعید محمدزاده معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه‌آهن، علیرضا محفوظی معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت راه و شهرسازی، میرحسن موسوی معاون مسافری شرکت راه‌آهن، مازیار یزدانی معاون امور فنی و زیربنایی راه‌آهن همراه جمعی از مدیران این شرکت وارد فرودگاه زنجان شد، مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

وی در بدو ورود به فرودگاه زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پروژه توسعه ایستگاه مسافری راه‌آهن زنجان که به یکی از زیباترین ایستگاه‌های کشور تبدیل شده افتتاح خواهد شد.

آخوندی افزود: همچنین عملیات دوخطه کردن راه‌آهن قزوین-زنجان که هم‌اکنون از طرف قزوین در حال اجراست از سمت زنجان نیز آغاز مي‌شود تا سرعت اجرای این پروژه افزایش یابد.

آخوندی بیان داشت: در ادامه این سفر از یک کارخانه تولید ریل‌باس نیز بازدید خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه خطوط ریلی در سطح کشور خاطرنشان کرد: به غیر از پروژه‌های توسعه خطوط در جهت بهسازی و همچنین توسعه خطوط دوم، ۵ استان کشور در همین دولت یازدهم به شبکه ریلی متصل خواهند شد./