شناسهٔ خبر: 34361 - سرویس استان‌ها

در ششمین روز از دهه فجر در استان گیلان صورت گرفت:

بهره‌برداری از ۴ طرح راه‌سازی در بندر آستارا و ۲ طرح راهسازی در رودسر

افتتاح در ششمین روز از دهه فجر، ۴ طرح راه‌سازی در بندر آستارا و ۲ طرح راهسازی در شهرستان رودسر استان گیلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور نماینده مردم شریف شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان محلی چهار طرح راهسازی این شهرستان به طور همزمان در روستای دربند این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

عباس آسایش، سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا در آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت روستایی دربند تا محدوده پاسگاه پلیس‌راه آستارا – تالش با تبریک دهه فجر، اظهار کرد: عمران و آبادانی روستاها یکی از برنامه‌های اساسی دولت تدبیر و امید است.

 وی افزود: آسفالت باغچه سرا آستارا به طول ۰/۹ کیلومتر، روکش آسفالت پلیس‌راه دربند به طول ۱.۳ کیلومتر، رو کش آسفالت دربند- کانرود به طول ۱/۸ کیلومتر و  روکش آسفالت قنبر محله سیبلی به طول ۴ کیلومتر از پروژه‌هایی هستند که امروز به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

 آسایش با بیان اینکه در مجموع برای این چهار طرح راهسازی ۱۰۶۲۰ میلیون ریال هزینه شده است، بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعداد خانوار بهره‌مند به بیش از ۹۹۱ خانوار رسید.

همچنین حسین باذلی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر از افتتاح دو پروژه راه روستایی روکش آسفالت بیجارگاه کلجار به طول یک کیلومتر  و آسفالت هادی گوابر به طول ۲/۱ کیلومتر در بخش کلاچای شهرستان رودسر با هزینه این بالغ بر ۶۲۰۰ میلیون ریال و با حضور فرماندار و مسئولین محلی خبر داد و افزود: با آسفالت این راه‌های روستایی ۱۰۷ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.