شناسهٔ خبر: 34422 - سرویس استان‌ها

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انجام شد:

افتتاح پروژه‌های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور استاندار

افتتاح در هفتمین روز از دهه فجر پروژه‌های عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با حضور استاندار افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی سرپرست این اداره کل گفت: در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور دکتر رازانی و هیات همراه، پروژه‌های عمرانی این اداره کل افتتاح شد.

شریفی افزود: پیش از شروع ایام،  ۷ پروژه در حوزه ساخت و توسعه بزرگراه و فنی اجرایی این اداره کل به عنوان طرح‌های آماده افتتاح معرفی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال شاهد بارش رحمت الهی هستیم و تمام تلاش بر این است که بخش عمده‌ای از دیگر پروژه‌ها هم در صورت مساعد بودن شرایط جوی مخصوصاً در حوزه راه به بهره‌برداری برسد.

دکتر رازانی استاندار کرمانشاه صبح روز دوشنبه، ۹۵/۱۱/۱۸، پروژه‌های فنی و حرفه‌ای، کتابخانه مرکزی، کتابخانه شیان شهرستان اسلام‌آباد غرب و همچنین فاز دوم قطعه ۷ بزرگراه کربلا و باند دوم قطعه ۶ این بزرگراه راه، مجموعاً به طول ۵ کیلومتر افتتاح کرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، در فجر امسال، علاوه بر پروژه‌های مذکور، ساختمان شهید عسکری کرمانشاه و البته محوطه‌سازی یادمان شهدای بازی دراز شهرستان سر پل ذهاب را هم در جشنواره فجر ۹۵ به تصویر کشید.

هزینه پروژه‌های مذکور مجموعاً بالغ بر ۱۶۴ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.