شناسهٔ خبر: 34523 - سرویس استان‌ها

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد استان كرمانشاه شد:

استقبال استاندار كرمانشاه و نمایندگان مجلس از وزیر راه و شهرسازی/ بازدید از پروژه‌های عمرانی استان

سفر وزیر راه و شهرسازی صبح امروز و همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به منظور بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی استان كرمانشاه در راس هیاتی وارد فرودگاه كرمانشاه شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به منظور بازدید از چند پروژه ریلی و جاده‌ای استان كرمانشاه صبح امروز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه در سفری یك روزه وارد این استان شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه كرمانشاه مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

آخوندی در این سفر ضمن بازدید از ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه از مسیر ریلی کرمانشاه- اسلامآباد (محل سراب قنبر) دیدن خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در ادامه این سفر از سه راهی هرسین، محل پیشنهادی بندر خشک و کمربندی غربی استان بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات پروژه‌ها قرار خواهد گرفت.

براساس برنامه اعلام شده بازدید از بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه و بافت فرسوده استان نیز از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در این سفر خواهد بود.