شناسهٔ خبر: 34544 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون رئیس جمهوری:

۲۱۰۰ واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر در استان قزوین افتتاح شد

مسکن مهر قزوین ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن مهر در مراسمی با حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، روز پنجشنبه ۲۱ بهمن به مناسبت دهه مبارک فجر در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آئین بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر استان قزوین به شکل نمادین در ناحیه شهری مهرگان محمدیه واقع در شهرستان البرز با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز برگزار شد.

برای ساخت این واحدها در مجموع یک هزار میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

در این مراسم همچنین ۲۰ کلاس درس و جایگاه سوخت بنزین هرکدام با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و کتابخانه مرکزی بوستان مهرگان با ۵ میلیارد ریال نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

فریدون همتی استاندار قزوین، سیده حمیده زرآبادی و داوود محمدی نمایندگان قزوین، آبیک و البرز نیز معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور را در آئین بهره برداری از این طرح ها همراهی می کردند.

تاکنون ۵۰ هزار و ۷۴۴ واحد مسکن مهر در استان قزوین به متقاضیان تحویل داده شده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۹۶۰ واحد مربوط به دولت یازدهم بوده است.

به گزارش ایرنا، کار ساخت و تکمیل ۶ هزار و ۲۱۰ واحد مسکن مهر باقی مانده در استان قزوین نیز در نیمه سال آینده به پایان می‌رسد.