شناسهٔ خبر: 34565 - سرویس استان‌ها

معاون رئیس جمهوری مطرح کرد:

تلاش دولت یازدهم برای تکمیل پروژهای مسکن مهر کشور

افتتاح معاون رئیس جمهوری در آیین افتتاح۲۰۰۰ واحد مسکن مهر  در استان قزوین گفت: پروژه مسکن مهر که در دولت قبلی آغاز شده می توانست با طراحی و کار کارشناسی بیشتر نتایج مناسبتری به دست دهد؛ با این وجود دولت یازدهم تلاش و توان خود را بکار بسته تا آنرا تکمیل کرده  و کمبودهای آنرا رفع کند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ار  اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام این موضوع گفت:دولت یازدهم با وجود کمبود اعتبار و مشکلات موجود تمام توان و تلاش خود را برای اتمام و تکمیل طرح مسکن مهر تا پایان دولت به کار گرفته است.

وی همچنین بیان داشت: مشکلات موجود مطرح شده از جانب مردم در مورد واحدهای دارای نقص در بیشتر موارد از جانب پیمانکاران مربوطه بوده که با رایزنی‌هایی که انجام شده است در آینده‌ای نزدیک این مشکلات و نواقص رفع خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه رفع موارد مناطق مسکونی مهر به گذشت زمان بیشتری نیازمند است، افزود:یک شهر در طول تاریخ و به تدریج تکمیل می‌شود و نباید انتظار داشت ظرف چند سال یک شهرک نو و تازه تاسیس شده به همه امکانات و زیرساخت‌ها مجهز شود.

وی در پایان با بیان اینکه در دولت یازدهم برای ارتقای زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی در مسکن مهر کارهای زیادی صورت گرفته خاطر نشان کرد: البته این خدمات برای رفع کامل کمبودها کافی نبوده و باید اقدامات ویژه و میسرتری در این راستا صورت گیرد.