شناسهٔ خبر: 34571 - سرویس استان‌ها

برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره کل راه و شهرسازی گیلان

مراسم جشن سالروز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیرکل، مدیران و کارکنان راه و شهرسازی گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی مشاور محترم استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان در سالن الغدیر اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجازی ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر که به تدبیر امام خمینی تحقق یافت گفت: در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ روز سرنوشت ایران رقم خورد و نظام پوسیده ستم‌شاهی فروریخت و ریشه‌های فاسد دودمان سیاه پهلوی از این کشور اسلامی کنده شد.

وی تصریح کرد: مبارزه پانزده‌ساله ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) به ثمر رسید و با سرنگونی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پیروز گردید .

در ادامه مراسم، پس از اجرای برنامه‌های متنوع ازجمله مسابقه و  اجرای نمایش طنز، از نمازگزاران برتر سال ۹۵   و فرزندان همکار که به سن تکلیف رسیده بودند و همچنین از خانم مهندس انشاء مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل که  به‌عنوان مدیر نمونه شهرسازی و معماری کشوری انتخاب‌شده بود، توسط مدیرکل و مدیران راه و شهرسازی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.