شناسهٔ خبر: 34594 - سرویس وزارتی

آخوندی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد:

۲۲ بهمن، روز تغییر تصمیم ملت ایران / امروز نماد وحدت ملی و عزم ایرانیان است

آخوندی درجمع وزیر راه و شهرسازی با حضور در میان راهپیمایان ۲۲ بهمن، این روز را نماد وحدت ملی و عزم ایرانیان دانست و گفت: امروز روزی است که ملت ایران برای تغییر تصمیم گرفتند و این حضور میلیونی مردم در راهپیمایی نشانه اتحاد و امید برای آینده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با حضور در غرفه وزارت راه و شهرسازی راهپیمایی سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با استقبال گسترده مردم مواجه شد و ضمن تبریک روز ۲۲ بهمن بیان داشت: امروز روزی است که ملت ایران برای تغییر تصمیم گرفتند.

وی در این خصوص تأکید کرد: دهه فجر در واقع نماد وحدت ملی و عزم ملت ایران برای ایجاد تغییر در سرنوشت خود است، تغییر به سمت آینده‌ای بهتر. درواقع به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم به سمت تغییر حرکت کنیم.

آخوندی حضور مردم را حضور گسترده ای ارزیابی کرد و پیام این حضور مردمی را امید برای آینده ای بهتر توصیف کرد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با تأکید براینکه ما راه خود را ادامه خواهیم داد گفت: ما قطعا آینده خود را به بهترین شکل خواهیم ساخت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت: این حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه اتحاد و امید برای آینده است. خوشبختانه امروز نیز همانند سال های گذشته حضور مردم در این راهپیمایی یکپارچه و گسترده است.
وی در پاسخ به این سئوال که پاسخ مردم در این راهپیمایی چه چیزی می تواند باشد؟، گفت: پاسخ راهپیمایان در این رویداد باشکوه و ی بزرگ این است که ملت ایران براسا اعتقاد و باور، راه خود را ادامه می دهند.
آخوندی اظهار کرد: مردم ایران به صحبت های بی پایه و اساس دشمنان انقلاب و ملت توجهی نمی کنند و به آینده خودشان امیدوار هستند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ سئوال دیگری در خصوص اینکه راز حضور و وحدت مردم در دفاع از انقلاب اسلامی چیست؟ گفت: راز حضور مردم، اعتماد به توانایی ها و دستاوردهای خودشان در انقلاب است.