شناسهٔ خبر: 34775 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر:

راه‌های شریانی و اصلی در محورهای ملایر باز است

برف جاده مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر با توجه به بارش برف در همه محورهای حوزه استحفاظی ملایر گفت: راه‌های شریانی و اصلی در محورهای ملایر باز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، جواد نگاهداری با بیان اینکه از ساعت ۲۲ شب گذشته بارش برف در همه محورهای حوزه استحفاظی ملایر آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون همه نیروهای راهداری به صورت تمام‌وقت و ۲۴ ساعته در حال باز کردن راه‌های این شهرستان هستند.

 وی افزود: متوسط بارش برف در شهرستان ملایر ۷۰ سانت تاکنون گزارش شده است و با توجه به اولویت‌بندی باز کردن راه‌ها در حوزه شهرستان ملایر هیچ راه مسدودی در این حوزه وجود ندارد.

مدیر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر با بیان اینکه در این شهرستان ۸۱ نیروی راهداری به صورت ۲۴ ساعته با ۴۰ دستگاه برف‌روبی به صورت ۲۴ ساعته در حال بازگشایی راه‌ها هستند، گفت: خداوند را بسیار شاکریم که با همت و تلاش راهداران و مدیریت خوب اداره راهداری در استان هیچ‌گونه مشکل حادی در جاده‌ها نداریم.

وی بیان کرد: هم‌اکنون با تلاش راهداران ملایر ۵۰۰ تن ماسه و نمک در سطح جاده‌های حوزه شهرستان پخش شده و تاکنون ۱۲۰ تیغه برف‌روبی در راه‌های شهرستان ملایر استفاده شده است.

نگاهداری از کسانی که می‌خواهند در محورهای این شهرستان تردد داشته باشند تقاضا کرد که هنگام سفر وسایل و تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته باشند و همچنین لباس‌های گرم و وسایل گرمایشی ضروری را با خود بردارند.

وی گفت: رانندگان لازم است قوانین و مقررات رانندگی در هنگام بارش برف را رعایت کنند.