شناسهٔ خبر: 35202 - سرویس مسکن و شهرسازی

در مراسم روز مهندس انجام شد؛

تجلیل وزیر راه و شهرسازی از شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو/ تقدیر جامعه مهندسی کشور از شهید علی نظری

مراسم مراسم تجلیل و تقدیر جامعه‌مهندسی کشور از شهید آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو و عضو جامعه مهندسی کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در حوزه مسکن و ساختمان و معماری و شهرسازی انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شب گذشته ۴ اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در مراسم بزرگداشت مقام مهندس- مصادف با سالروز تولد دانشمند ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی- با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در حوزه مسکن و ساختمان و همچنین معماری و شهرسازی از خانواده شهید آتش نشان، مهندس علی نظری که در حادثه پلاسکو در هنگام انجام وظیفه جان به جان آفرین تسلیم کرد، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم لوح تقدیری از سوی وزیر راه و شهرسازی به مادر و پدر شهید علی نظری یکی از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که یکی از آتش نشانان جان‌باخته در حادثه ساختمان پلاسکو بود، اهدا شد و از این خانواده داغدیده به پاس خدمات فرزندشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مادر شهید نظری شهید آتش نشان در پشت تریبون با چشمان اشک آلود در حالیکه قاب عکس فرزند شهید خود را در دست داشت روز مهندس را به جامعه مهندس به ویژه مهندسان جوان کشور تبریک گفت.

گفتنی است در اهدای لوح تقدیری که توسط وزیر راه و شهرسازی به خانواده شهیدنظری اهدا شد علاوه بر حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و پیروز حناچی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، فرج الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران و حسن قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران نیز حضور داشتند و خانواده شهید علی نظری در میان اشک‌ها و تشویق‌های حاضران مشایعت شدند. /