شناسهٔ خبر: 35421 - سرویس استان‌ها

در استان بوشهر برگزار شد:

جزئیات سمینار آسفالت نوین با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت‌های اجرایی استان بوشهر

سمینار مسئول آموزش اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: سمینار یک روزه‌ای در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص آسفالت‌های نوین ماستیک درشت‌دانه (SMA) با حضور مدیریت حراست، مدیران راه و شهرسازی، پیمانکاران و کارشناسان راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مهناز پیشکار بیان کرد: این سمینار با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت‌های اجرایی استان و بهبود وضعیت راه‌های استان تشکیل شد.

اقتصادی و تجربیات آن در ایران و جهان نقش اساسی تثبیت‌کننده‌ها در آسفالت SMA اطلاع پیدا نمودند.

وی یادآور شد: در حاشیه این جلسه، برخی از پیمانکاران با استقبال از روش‌های جدید، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای روش‌های نوین روسازی آسفالتی با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام نمودند.

پیشکار در پایان گفت: این اداره کل نیز در جهت اجرای روش‌های نوین با هدف کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش طول عمر رویه‌های آسفالتی و حمایت در جهت عملیاتی نمودن روش‌های مذکور به عنوان پایلوت و ثبت نتیجه‌های به دست آمده، اعلام نمود.

گفتنی است مدرسان این دوره آقایان مهندس فهامی کارشناس ارشد آسفالت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و برند آبل کارشناس ارشد راهسازی شرکت JRS آلمان و خانم مهندس رزم پوش کارشناس ارشد فنی شرکت شمس بوده است.