شناسهٔ خبر: 35459 - سرویس استان‌ها

پیام نوروزی مدیرکل راه و ترابری سمنان به هموطنان

استان ادبا با راه‌هایی ایمن آماده استقبال از گردشگران است

عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در پیام نوروزی خود با اشاره به اینکه سمنان مهد ادبا و آثار باستانی و تاریخی بی‌نظیری است از هموطنان دعوت کرد با اطمینان از ایمنی راه‌های این استان سفر خاطره‌انگیزی به سمنان داشته باشند.

عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پیام نوروزی خود را خطاب به هموطنان ابلاغ کرد.

وی گفت: سمنان یکی از پهناورترین استان‌های کشور و شاهرود ما معروف به شهر چهار قاره است. در محدوده ۷۰ کیلومتری سمنان هم کویر بیابانی مولد یوز آسیایی را پیش چشم داریم و در همین فاصله دریا و جنگل ابر را. سمنان استان ادبا و فضلاست و گردشگران سمنان خوب است دیداری از مقبره شیخ خرقانی و بایزید بسطامی و آثار تاریخی بسیار موجود در این استان داشته باشند.

در بیارجمند که هر سال از ۱۱ کشور گردشگر و توریست دارد آب وهوا صنایع دستی و خصوصا حجره‌ها و خانه‌های قدیمی بازسازی شده مورد اعجاب است.

راهدارخانه‌ها و مهمان‌سراهای اداره کل راه و ترابری استان در ایام نوروز آماده استقبال از هموطنان هستند و امیدواریم آثار تاریخی و باستانی ما بهانه‌ای شود تا هموطنان گذری بر راه‌های امن و بی‌نقص سمنان داشته باشند.