شناسهٔ خبر: 35583 - سرویس استان‌ها

از ابتدای امسال تاکنون؛

رفع تصرف ۸۱ هزار مترمربع اراضی دولتی در کامیاران استان کردستان

رفع تصرف رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کامیاران استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۱ هزار و ۴۲۸ مترمربع از اراضی ملی شهرستان کامیاران رفع تصرف شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، محمد سعید مهربانی افزود: این میزان رفع تصرف با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی و یگان حفاظت اراضی این اداره در ۱۱ ماه گذشته صورت گرفته است.

وی ارزش مالی این میزان رفع تصرف را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای این منظور ۲۰ مورد خلع‌ید و سه مورد رفع تصرف صورت گرفته است.

مهربانی بازدید مستمر و شبانه‌روزی یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی شهرستان را مثبت دانست و اظهار کرد: یگان حفاظت این دستگاه اجرایی با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستادگی خواهد کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی کامیاران از همه مردم این شهرستان خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلام لازم از بخش املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی به عمل آورند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

مهربانی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند در راستای رفع تصرف اراضی ملی راه و شهرسازی را یاری کنند، اظهار کرد: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۱۵۸۷۹۴ به اداره راه و شهرسازی شهرستان‌ها اطلاع دهند.