شناسهٔ خبر: 35595 - سرویس استان‌ها

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان قم

داود طلوعی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان نوزدهم و بیستم اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی بیان کرد: این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: این آزمون برای تأیید و اخذ صلاحیت در سه بخش طراحی، نظارت و اجرا برگزار شده و به داوطلبان در صورت قبولی مدرک پایه ۳ اعطا می‌شود.

وی ادامه داد: آزمون رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، معماری (اجرا)، عمران (اجرا)، نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافیک در دو نوبت صبح و عصر در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

طلوعی افزود: بخش دیگری از آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری و عمران، تأسیسات مکانیک و برق صبح جمعه بیستم اسفندماه برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند از ۱۷ اسفند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir اقدام نمایند.