شناسهٔ خبر: 35615 - سرویس استان‌ها

در ایلام صورت گرفت:

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۳۶۱ تخت‌خوابی در حال احداث شهر ایلام/ پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی بیمارستان ایلام

بیمارستان ایلام در بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۳۶۱ تخت‌خوابی در حال احداث شهر ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان گزارشی در خصوص مراحل احداث این پروژه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این بازدید سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان گزارشی در خصوص مراحل احداث این پروژه ارائه کرد.

میرجعفریان شروع احداث این پروژه را سال ۱۳۸۳ عنوان کرد و افزود: این پروژه به مساحت ۳۵۳۲۰ مترمربع در ۱۰ طبقه در زمینی به مساحت ۶ هکتار در دو فاز اجرایی شد که فاز اول با اعتبار هزینه شده ۱۴ میلیارد تومان به پایان رسید و عملیات اجرایی فاز دوم پروژه با قرارداد ۶۲ میلیارد تومان در سال گذشته آغاز شد، این فاز شامل سفت‌کاری و نازک‌کاری و تأسیسات است که امیدواریم با تزریق اعتبار لازم سرعت اجرای این فاز افزایش یابد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۴۰ درصد و پیشرفت ریالی آن را ۴۷ درصد عنوان کرد و افزود: با تکمیل این فاز بیمارستان برای تجهیز لوازم پزشکی و ... به وزارت بهداشت تحویل خواهد شد.

هاشمی وزیر بهداشت در این بازدید گفت: پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار تکمیل این بیمارستان انجام گرفته و امیدواریم با تخصیص این اعتبارات در کمترین زمان ممکن این پروژه تکمیل و مورد استفاده مردم ایلام قرار گیرد.