شناسهٔ خبر: 35689 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد:

تکمیل پروژه تأمین روشنایی محور بجنورد- بش قارداش خراسان شمالی طی امسال

روشنایی مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد در خراسان شمالی گفت: اجرای پروژه تأمین روشنایی محور بجنورد به بش قارداش امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، احمد فیروزه اظهار کرد: ساخت و تکمیل شبکه روشنایی محور بجنورد-بش قارداش اکنون ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: این پروژه در طول چهار کیلومتر از این مسیر اجرایی می‌شود و برای آن پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: پروژه تأمین روشنایی تونل بابامان نیز امسال با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بجنورد درباره اقدامات انجام شده در سال جاری گفت: اصلاح تقاطع روستاهای قاضی و قوچ قلعه در محور بجنورد-شیروان و ساخت رمپ‌های ورودی و خروجی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از اقداماتی است که امسال انجام شده است.

فیروزه اظهار کرد: تعریض و آسفالت کلاته محمدعلی پهلوان-آذرسا به طول ۸۰۰ متر برای تأمین ایمنی ترددها امسال اجرا شد و برای این پروژه ۵۶۰ میلیون ریال اعتبار از منابع و اعتبارات داخلی هزینه شده است.

وی ساخت برید پل بزرگ بدرانلو با ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، نصب ۷۰۰ تابلو و علائم هشداردهنده، خط‌کشی راه‌های حوزه استحفاظی به طول ۲۵۰ کیلومتر و نصب دو هزار و ۱۰۰ رفلکتور را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.