شناسهٔ خبر: 35695 - سرویس مسکن و شهرسازی

در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود

برگزاری همایش نگاهی بر طرح‌های توسعه‌شهری از ایده تا عمل/ سخنرانی «حناچی» درباره چالش‌ها و فرصت‌های توسعه‌ شهری

پوستر همایش نگاهی بر طرح‌های توسعه‌شهری از ایده تا عمل با تاکید بر تجربه تهران با دو موضوع تحلیل وضعیت شهر تهران و سیری بر الگوهای نظام برنامه‌ریزی‌شهری با حضور معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش نگاهی بر طرح‌های توسعه شهری از ایده تا عمل با تاکید بر تجربه تهران با موضوع‌های تحلیل وضعیت شهر تهران (چالش‌ها و فرصت‌ها، رویکردها و اولویت‌های پیشنهادی)، و سیری بر الگوهای نظام برنامه‌ریزی شهری با تاکید بر طرح‌های توسعه‌شهری تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

همایش طرح های توسعه شهری از ایده تا عمل با تاکید بر تجربه تهران، میزبان پیروز حناچی دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی الویری شهردار اسبق تهران و مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین محسن هاشمی است که به ایراد نظرات خود در رابطه با طرح‌های توسعه شهری خواهند پرداخت.

این همایش که با رونمایی از کتابی با همین عنوان همراه است، روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه به نشانی خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، خیابان شهید قندی شرقی، نرسیده به خیابان دکتر شریعتی، بوستان اندیشه، سالن همایش فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. حضور علاقمندان به شرکت در این نشست آزاد است. /