شناسهٔ خبر: 35838 - سرویس استان‌ها

همزمان در سراسرکشور:

آزمون ورود به حرفه مهندسان استان خراسان جنوبی

آزمون آزمون ورود به حرفه مهندسان استان خراسان جنوبی باتعداد ۸۰۰ نفرشرکت کننده آغازشد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی، همزمان باسراسرکشور آزمون ورود به حرفه مهندسان خراسان جنوبی با حدود ۸۰۰ نفرشرکت کننده آغاز شد.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی بابیان اینکه این آزمون درتاریخ‌های ۱۹ و۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود اظهار داشت: آزمون در ۲ نوبت صبح و عصر روزپنجشنبه و جمعه برگزار می‌گردد.

جواد صمصامی افزود: شروع آزمون روز پنجشنبه راس ساعت ۹ صبح با ۳۴۰ نفرشرکت کننده است و تا ساعت ۱۱ صبح ادامه دارد که در رشته‌های: معماری(نظارت) با ۵۰ نفر شرکت‌کننده، عمران(نظارت) با ۲۷۲ نفر شرکت‌کننده و نقشه‌برداری با ۱۸ نفر شرکت‌کننده به رقابت می‌پردازند.

همچنین در نوبت عصرپنجشنبه تعداد ۲۹۷ نفر در رشته‌های: تاسیسات مکانیکی(نظارت)با ۴۴ نفرشرکت‌کننده،تاسیسات برقی(نظارت) با ۷۲ نفر شرکت‌کننده،معماری(اجرا) با ۲۷ نفر شرکت‌کننده و عمران(اجرا) با  ۱۵۴ نفر در آزمون شرکت دارند.

صمصامی درخصوص روز دوم آزمون افزود:در روز جمعه و در نوبت صبح آزمون از ساعت ۹ لغایت ۱۲ ظهر در رشته‌های: تاسیسات مکانیکی(طراحی) با  ۱۴نفر شرکت کننده،تاسیسات برقی(طراحی) با ۱۸ نفر شرکت‌کننده و عمران(محاسبات) با ۸۴ نفر شرکت‌کننده برگزار می‌شود و در نوبت صبح و عصرکه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر برگزارخواهدشد در رشته معماری(طراحی) ۲۹ نفر در آزمون شرکت خواهند داشت.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی تعداد کل شرکت کننده در آزمون را ۷۸۲ نفر اعلام نمود که درمحل دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می‌گردد.