شناسهٔ خبر: 35916 - سرویس استان‌ها

در میان ادارات کل استان کرمان شناخته شد:

کسب عنوان دستگاه برتر توسط راه و شهرسازی جنوب استان کرمان

تقدیر اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به عنوان دستگاه برتر در ادارات کل استان کرمان شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، در جلسه نقش نظام فنی و اجرایی در ارتقای سطح کیفی پروژه‌های عمرانی با حضور مهندس شافعی معاون محترم فنی و توسعه امور زیر بنایی، مهندس مصطفوی رئیس امور نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه و همچنین پیمانکاران و مشاوران در محل سالن اجتماعات دانشکده فنی شهید چمران برگزار شد در پایان اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان به‌عنوان اداره کل برتر بر دستگاه اجرایی معرفی شد.

مهندس رودری با اهدای لوح و تندیس به مهندس ساردوئی از تلاش‌های اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان تقدیر و تشکر کرد در این تقدیرنامه ذکر شده است.

سلام و سپاس تقدیم به شما که انگیزه جلب رضایت حضرت حق، تلاش و اخلاص را وجهه، همت قرار داده‌اید، نظر به اینکه بر اساس نتایج حاصل از نظارت فراگیر پروژه‌های عمرانی استان و شاخص‌های ارزیابی مربوط، دستگاه متبوع جناب‌عالی در سال مزین به عنوان (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) به عنوان دستگاه اجرایی با عملکرد موفق شناخته شده است، ضمن تهنیت این موفقیت، صمیمانه از خدمات ارزنده جناب‌عالی تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

استمرار توفیقات آن مدیر خدوم را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای هر چه بیشتر نظام فنی و اجرایی استان از بارگاه ربوی مسألت می‌نمایم.