شناسهٔ خبر: 35937 - سرویس استان‌ها

در استان کرمان برگزار شد:

رقابت ۳۶۸۰ مهندس کرمانی در آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازدید آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت ۳ هزار و ۶۸۰ نفر از مهندسان ساختمان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی در پایان برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در جمع خبرنگاران گفت: رقابت ۳ هزار و ۶۸۰ نفر از مهندسان ساختمان استان کرمان در روزهای پنج‌شنبه ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ و جمعه ۱۲/۲۰/ ۱۳۹۵ برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی برگزار شد.

وی مکان برگزاری این دوره از آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اعلام کرد و افزود: این آزمون در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شد.

وی افزود: صبح روز پنجشنبه آزمون ورود به حرفه مهندسان شامل رشته‌های عمران (نظارت)، نقشه‌برداری،  معماری (نظارت)، تأسیسات برقی (نظارت) و تأسیسات مکانیکی (نظارت) برگزار  شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان گفت: عصر روز پنجشنبه نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (اجرا) و عمران (اجرا) برگزار شد.

وی اظهار کرد: صبح روز جمعه نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات)، تأسیسات مکانیکی (طراحی)، تأسیسات برقی و همچنین رشته معماری (طراحی) نیز در صبح و عصر جمعه برگزار شد.

بلوردی افزود: داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت دفتر امور مقررات ملّی ساختمان وزارت راه و شهرسازی (www.inbr.ir) دریافت کردند.